10 Şubat 2010 Çarşamba

IFW 2010

ikinci istanbul moda günlerini geride bıraktık. 2010 istanbul fashion week çok başarılı bir organizasyon olmuştu. mekan olarak santralistanbul tercih edilmesi ayrı bir keyif verdi bana mekan modacıların ve markaların standlarını çok başarılı buldum bu senekinde marka ve modacılarda artış olmasıda beni heycanlandırdı. acıkcası

seneye bizi daha başarılı bir organizasyon bekliyor gibi :) Bu sene basında bloggerlarında yer alması ve moda severlere sıcak ve canlı sunumları harikaydı son günü gidebildiğim bu etkinliği onlar sayesinde takip ettim

hepsinin ellerine sağlık :)


ben defilelere katılamadım malesef bu konudan çok muzdaribim bi dahaki sefere diyim artik.


modacılar bu sene çok yaratıcıydı genç tasarımcılar beni çok etkiledi ve sadece giyim değilde aksesuar ve ayakkabı markalrınında bulunmasıda ayrı bir güzeldi. bu 3günlük maratonda sadece itkib konuk olarak meg ryan seçmeselerdi diyorum çok gereksizdi. paramıza acıdım. gerçekten herkezden kötü not aldı.


































arzu kaprol defilesini çok basarılı buldum geometrik ve uzay kadını stilini çok beyendim makyaj ve kıyafetlerinin bütünü çok keyifli

günseli türkay bu koleksiyonuda geçen seferki gibi başarılıydı

zeynep tosun lunun deniz tı koleksiyonu yartıcı ve çok şirin

hakan yıldırım siyah beyaza katığı güzelliklere mest oldum

deniz mercan ın iç çamaşırı koleksiyonu dikatimi çekneler arasındaydı.

1 yorum:

  1. ben de bayıldım zeynep tosunun koleksiyonuna:) bilstore'da da görmüştüm daha önce, onlar da süperdi...

    YanıtlaSil