7 Mart 2010 Pazar

Eyvah Eyvah.


EYVAH EYVAH
bu gün izledim bu kadar güldüğüm bir film hatırlamıyorum. Replikler cuk oturmuş Demet Akbağ ve Ata Demirer birleşimi çok yakışmış yani daha ne diyim gidin izleyin çıktığınızda gülümseme garantisi veriyorum.

Filmin konusundan azıcık bahsediyim klarnet çalan Hüseyin (Ata Demirer) kendi küçük memleketinde ninesi ve dedesi ile yaşamktadır. yeni tayin olan doktor Müjgana (Özge BorakŞakrak) aşık olur.Tam yakınlaştık derken bir haberle İstanbul yollarına düşer İstanbul'da tanıdığı terzi Ramiz nam-ı değer At Ramiz (Bican Günalan)sayesinde gecelerin yıldızı geleceğin Yıldız Tilbesi  Firuzanla (Demet Akbağ) tanışır ve bu ikili birbirlerine yardım ederken maceralar başlar. Demet Akbağ inanılmaz performansına hayran kaldım.alışık olmadığımız bir demet görüceğiniz bu film kaçmaz.




 Yönetmen Hakan Algülün üstlendiği senaryosu Ata Demirer ait bu yapım Fiyapı ve bkm film den çıktı. Eyvah Eyvah 26 şubat'ta vizyona girdi.

şimdiden iyi seyirler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder