4 Mayıs 2011 Çarşamba

Bu Etek Sihirli


Bu sezon neonlar,çiçekler,desenler stilimize ilham oluyor. Hepsini bir arada bulduğum bu etekle tanıştırmak istedim sizleri gördüğümde beni heyecanlandıran bu parça bir etekten çok fazlası tüm sezona yetecek kadar şekle bürünebilen bu etek yelek ve elbise olarak kullanabilirsiniz. Yapımı çok basit evde makineniz ve değerlendirebileceğiniz kumaşınız varsa iki kumaşı dikdörtgen kesin bir bel kemeri ile birleştirmeniz ve kemere ilik yapmanız yeterli yok ben bu işlerden anlamam diyorsan Beyoğlu Pasajında bulabilirsin 









Kazak : Little Big
Etek : Beyoğlu Pasajı
Ayakkabı : Bershka
Clouch : Collezione
Bileklikler : Kendi tasarımım
Kolye : Vintage


2 yorum:

  1. Ah cok seviyorum boyle cok fonksiyonlu parcalari! Ustelik bu iki renkli de. Bayildim bayildim! Yalniz her parcayi cozemedim:S
    Senin sunumun da harika olmus! Ozellikle o guzel clutch'la;)

    YanıtlaSil
  2. resmin üzerine tıklarsan büyük hallerini görebilirsin facebook sayfama koyacağım tek hallerini oradan takip et beni :)

    YanıtlaSil