5 Haziran 2011 Pazar

BEBEK ŞENLİĞİNDEN BİLDİRİYORUM

Bebek Şenliğin de neler oluyor. Neler var. Ayy neler kaçırdım. Deyip, kıskanmayın hemen gidin, görün özel bebek şenliği indiriminizi kullanın. Yarın son günü olan Bebek Şenliğini kaçırmayın ben gezmeye doyamadım. Siz de buradaki standlara doyamayacaksınız.

Pick me tasarımlarına bayılmayan yoktur. Bebeği şenlendiren yaka iğnelerine aşık oldum. 




Yumuşak şeyler mutluluk verir. Sezen Uygur tasarımı yastıklar oyuncaklar yüzünüzde gülümse yaratır. Minik broşları da var hemen kendime aldım. 


Pleksi aşkı bende hiç bitmiyor.Bugga tasarımlarının hepsine aşık oldum özellikle kalp anahtar ikilisine 




Deniz Doğruyol'un standı en ilgi çekici stand kağıttan yeni bir dünya yaratmak istiyorsanız uğramayı ihmal etmeyin.



Bu tasarımlar konuşuyor hediye için süper istediğiniz gibi sizde yazıyı değiştirebilirsiniz. Hande Bilten tasarımları kaniviçenin tasarım hali bunların minik broşları da var.



Padişahlara, iskambil oyunu figürlerine farklı yorum böcek Osmanlı



Mutfağa girmek için mükemmel sebepler Mutlu Mutfak Önlükleri standına uğramadan şenliği terk etmeyin.




Jil Sander modaya dahil ettiği poşet dizaynı aslında yurt dışında alışverişte kullanılıyor. Ama artık durum farklı moda bize hükmediyor. Çantalar poşete dönüşüyor. Şenlikte bulunan Baggu standına uğrayın fiyatı 15tl 


Keşfetmekten en keyif aldığım yer Neofikir oldu. Tasarım ve sanat severlerin bayılacağı kitaplar var burada fiyatları da çok makul mesela benim iki kitap da kaldı. Almam lazım 



Nesrin Duganın Zerger markası standında aşk var. Özlem var. Aşk beklemez yaka iğnesi favorim kalbime sakladım kolye ise manidar tamamı gümüş tasarımlarına bakmayı unutmayın.



2 yorum:

  1. Harika şeyler var! Kalpli ve anahtarlı anahtarlıklara bayıldım :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. açıkçası cumartesi akşamı gittim elle tutulur pek bişi göremedim daha iyisini kurmuştum kafamda standlardaki ürünler insanları insan yerine koymaklrını gösteriodu çnkü resmen dışarda satılan ürünlerin 3 5 katıydı bunuda geçtim akşam gördüğüm manzara içki içilir ama adabıyla içilir gördüğüm manzaralar beni gençliğimden utandırdı bnmde bebek şenliği hakkında düşüncelerim bu hep iyi olcak deil ya:)

    YanıtlaSil