22 Haziran 2011 Çarşamba

SADECE SENİN KOLLARINDAYIM



Zeynep Uygan

" O günü içine koydum...
Sadece o sakladı benim için taşımak zorunda olduklarımı, o günü ve 
yanımda olduğu tüm günleri...
Kolumdaydı.
Omuzlarıma dokundu sonra...
Ellerimde hissettim bana dairliğini..
Ve evet o sadece benimdi...
O tasarımcı bu çantayı yaparken sanki bana gizlice
"Sadece Senin Kollarındayım" dedi..."


Eren Pehlivan

Güneş Derecioğlu

V Sanat'ta gerçekleşen "Sadece Senin Kollarindayım" sergisi çantalarla olan bağımızı,tutkumuza değiniyor. Çantalar bizim bütün sırlarımızı saklar biz göstermek istemediğimiz sürece, Bu noktada ünlü çanta tasarımcıları çantalarla bağımızı sanatla birleştiriyor. Başarılı koleksiyonlara imza atan 10 tasarımcı tasarımlarını tuvalden çantaya akışını anlatıyor. Özel olarak sadece bir adet üretilen çantalar özel kolları aramak için V Sanat'ta sanat severleri bekliyor. Özel olunca  bu çantalar ulaşmakta zor oluyor. 1500TL ile 6000TL arası fiyatları olan çantalar farklı doku ve tekniklerle tasarlanmış.

Clare Louse Frost

Amet Baydar

Emre Ertürk

Duygu Kanadıkırık


Sergini süresi kısa onun için vaktinizi değerlendirin 9 - 27 Haziran arası olan bu sergi uzama ihtimalinin olduğunu öğrensem de riske girmeden izleyin derim.


V Sanat
Büyük Çiftlik sokak
16/A
Nişantaşı - İST
tel:212- 2315880

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder