10 Eylül 2011 Cumartesi

IFW LOOK RETRO











İstanbul Fashion Week ikinci günü ilk günü topuklu yorgunluğundan sonra oxfortla rahatlığı buldum. Vintage ve retro denemeleri çok seviyorum. kahve haki siyah üçlüsü ile 2.günü geçirdim. Kolyem Blogmarkafonin ilgisini çekti. Güzel bir kare paylaşmışlar. Simay bülbül'ün şahane atölyesinde o muhteşem baklonu görünce atladık. tabi ferforje sandalyelerine bayıldım. Harika bir mekan

Gömlek Vintage - Pantalon Koton - Oxfort Elle - Kolye Kendi Tasarımım - Çanta Annemin gençlik ganimeti - Gözlük Beyoğlu Pasajı

Shirt Vintage - Pants Koton - Oxfort Elle - Necklace My design - Bag My Mother - Sunglasses Beyoğlu

1 yorum:

  1. :) o sandalyenin ben de fotoğrafını çekmiştim.fark ettim ki zevklerimiz de aynı:)ben de 3. gün oxfordlara döndüm bakalım kapanış nasıl olacak:)

    YanıtlaSil