5 Nisan 2012 Perşembe

HEY BOY











Ceket/Jacket Koton - Gömlek/Shirt Vintage - Jeans Mango - Ayakkabı/Hells Steve Madden - Çanta/Clucht My design - Bileklik/Bracelet My design - Bebek Yüzük/Baby Ring Selda Okutan - Gül Yüzük/Rose Ring YYY




 Bol güneşli havalar da ufak bir mola verdiğimiz kahve dünyasın da sohbet eşliğinde suffleyi götürdüm. Denemediyseniz tadı damağınız da kalacağına eminim.Bu günkü stilim de hakimiyet sade parçalar. Klasik parçaları hep sevmişimdir. Kurtarıcı olduğu kadar şık ve stil sahibi gösteriyor. Beyaz ve siyah birlikteliği  ölmeyen trendlerden gömleğim annemin gençlik dolabına ait, yırtık jean ile asi bir hava katmak istedim. Ceketlerle maskülen havayı yakalama şansınız yüksek  






    FACEBOOK    -    BLOGLOVIN    -    TWITTER

4 yorum:

  1. çok beğendim bu kombini! ayakkabılar da muhteşem :)

    YanıtlaSil
  2. james bond sen olmalıydın:P

    şaka bir yana çok yakışmış bu maskülenlik sana :)

    jeanin duruşuna ayrı bir bayıldım paçalardaki o espiri çok hoş:)

    YanıtlaSil
  3. Ben sevdim kombinini özellikle gömleğinin detayları çok güzel.
    Sana katılıyorum bu arada ucuz giyinerekte şık olunabilir.Düşüncelerini paylaştığın için tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Bu kombinini çok ama çok beğendim.

    YanıtlaSil