26 Mayıs 2012 Cumartesi

KHAKI





Ceket/Jacket Ltb - Jean Colins - Bot/Boot Pull and Bear - Çanta/Bag Collezione - Küpe/Earring Koton - 




Geçen pazar ve ben, yağmurlu pazarları hiç sevmiyorum. Güneşi, yazı özlemişken yine ceket yine bot. Haki rengi military ceketime düğmelerle arma havası kattım. Zımbalı botlarımla grunge havasın da bir gün oldu. Yağmurlu günde en iyi yapılacak şey sinema dedik attık kendimizi sinemaya bu aralar merak ettiğim Vücut filmin izledik. Film konusu itibari ile çok güzeldi. Daha derin elle alınsa ve sonu üzerinde daha fazla düşünülseydi. Başarılı bir yapıt olacaktı.









 TWITTER      -       BLOGLOVIN      -     FACEBOOK






2 yorum:

  1. sessiz takipçilerindenim sanırım ben. tam olarak kendine has tarzın çok hoşuma gidiyor söylemek istedim:) yine çok tarz olmuşsun

    YanıtlaSil
  2. Yorumunla mutlu ettim B'ni teşekkür ederim biraz ilham verebiliyorsam ne mutlubana

    YanıtlaSil