18 Haziran 2012 Pazartesi

MIYAUV










Atlet/Top Chic With Guns - Etek/Skirt D.I.Y - Çanta/Clucht RookieIcon - Sandelet/Sandals ? - Kolye/Necklace | Bileklikler/Bracelet RookieIcon - Koton - Yüzük/Ring Skull Accessorize, Beyoğlu





Sonunda modifiyelediğim eteğimi giyerek karşınızdayım. Sarı güzel pisicik, blogger dostum Özlem'in Almost 12 mağazasından Chic With Guns atletimle kombinlediğim. Fresh saçlarımla, kaburga formundan ilham aldığım metal kolyem ile cool görüntüye ulaştım. Islak görünümlü saçlar yazın en çok tercih edeceğim model olacak gibi. Yazın topukluları atıp sandaletlerle gezmeyi seviyorum.












3 yorum:

  1. Kolyeni gerçekten çok sevdim.

    madambfashion.blogspot.com
    Bende bloguma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  2. diy etek muhteşem olmuş! fotoğrafları ilk gördüğümde de direkt senin çalışman olduğunu tahmin ettim :) ama şahane gözüküyor, tatile çıkmadan yapsam mı ben de acaba :D

    YanıtlaSil
  3. vaaaaovv bu haline bayıldım =)

    YanıtlaSil