2 Şubat 2013 Cumartesi

3 CESUR STIL


Women dergisi Şubat sayısı için en stil, 3 beyi sizler için sorulara boğdum. Tarzları ile beylere ilham veren bayanların radarından çıkmayan 3 stil Mert Aslan,  Erdeniz Kurt ve Ufuk Onur Tapan neler demiş.



     Mert Aslan/Moda Editörü



Bu sezon en çok Hedi Slimane'ın Saint Laurent'e hazırladığı koleksiyonu sevdim.

Moda hakkında 3 negatif şey yazar mısın ?

Moda güçlüdür, hırçındır, değişkendir; stiliniz yoksa yenik düşmeniz kaçınılmaz olur.

Aşık mısın?
    Çok!

En son onyüzbinmilyonuncu kaşmir kazağımı aldım :)


Sevgililer gününde ne yapacaksın?
Bize her gün sevgililer günü.


En çok kimden ilham alıyorsun?
Her zaman James Dean, Steve McQueen, Lapo Elkann, David Gandy. 

Kırmızı?,
 En dikkat çeken!

Hayalinde ki kadını 5 kelimeyle tarif eder misin?
Sade, zarif, zeki, tarz ve tavır sahibi, güçlü.


En çok neye sahipsin?
Kaşmir kazak, beyaz ve desenli gömlekler, çanta.


Nerelerden alış veriş yaparsın?
Prada, Beymen, Midnight Express ve Harvey Nichols.


Yeni mi? Vintage mı?
Yeni. Hayalim kendi vintage'larımı yaratmak.


En sevdiğin aşk şarkısı?  My All - Mariah Carey.


En sevdiğin aşk şehri?  Sevdiğimin yanımda olduğu her şehirde aşk var.


 Bu sezon alış veriş listende neler var?
Saint Laurent koleksiyonundan herşey, Dior Homme smokin ceketi,  Gap beyaz gömlekler, Cartier Tank Française saat.



    Erdeniz Kurt/İç Mimar




Bu sezon, xxxxxxx  sevdim?



Moda hakkında 3 negatif şey yazar mısın?

Tüketim, tekrar, kitch



Aşık mısın?
Hayır değilim.

En son Cem Karaca plağını aldım.



Sevgililer günün de ne yapacaksın?

Doğaçlama yapacağım.



En çok kimden ilham alıyorsun?

Doğa ve yaşadığım şehirden.

Kırmızı?

Tasarımlarımda ki vazgeçilmezim.

Hayalinde ki kadını 5 kelimeyle tarif eder misin?

İlkbahar, yaz, sonbahar, kış..


En çok neye sahipsin?
İyi dostlara..


Nerelerden alış veriş yaparsın?
Farklı ve ilgi çekici olan her yerden.



Yeni mi? vintage mı?
Her ikisinin de çarpıcı olanı.



 En sevdiğin aşk şarkısı?
Mehmet Güreli. Kimse bilmez.

En sevdiğin aşk şehri?

İstanbul.



 Bu sezon alışveriş listende neler var?
Kağıt, kalem ve kahve






  UFUK ONUR TAPAN/Blogger



BU sezon Como hem parçada hem de üründe kamufulaj detayları sevdim.


Moda hakkında 3 negatif şey yazar mısın?
Sevdiğiniz bir kişinin hakkında negatif tek bir şey söyleyin bende size moda hakkında negatif şeyleri söyleyeceğim.


Aşık mısın?
Çok uzun bir süredir çok aşığım.


En son Dr. Martens Vintage boat aldım.


Sevgililer günün de ne yapacaksın?
Londra sevgilime özel bir sürpriz :) 


En çok kimden ilham alıyorsun?
Herkes benim ilham kaynağım. Sokaklar çiçekler ve hayvanlar da dahil.


Kırmızı?  Severim.


Hayalinde ki kadını 5 kelimeyle tarif eder misin?
hayalimde ki kadın  2 kelime KATE MOSS


En çok neye sahipsin?
Çılğın arkadaşlara 


Nerelerden alış veriş yaparsın?
Anlık alışverişi severim. yurt dışına çıktığım her anı alışverişle değerlendiriyorum.

Yeni mi? Vintage mı?
Yeni


En sevdiğin aşk şarkısı?
50 mila Nina Zilli 


En sevdiğin aşk şehri?
Aşknı ne dili var, ne şehri o ayrı bir gezegen.


 Bu sezon alış veriş listende neler var ?
Çok acil bir şey yok. O yüzden görüp etkilendiğim her şey benim listemde. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder