1 Şubat 2013 Cuma

FRIDAY






Kazak/Sweaters Topshop - Pantolon/Pants Little big - Ceket/Jacket Colins - Çanta/Bag Ayakkabı/Heels Mango - Küpe/Earring Rookieaccessory




Kışın da tercihlerim renklerden yana oluyor tabi hava yağmurlu değilse. Yağışsız havanın kıymetini bilmek lazım. Bu günde işlerden arta kalan zamanda günün kombini çekimini yapmayı ihmal etmedik. Yorumlarda ve maillerde kişisel bir kaç şeyi merak edenler olduğu için onları buradan cevaplamak istedim. Mesleğim ile ilgili özellikle. Moda tasarım eğitimi aldım. Serbest olarak çalıştığım firmalar var sezonluk koleksiyonlar hazırlıyorum. Aynı zamanda da Women dergisinde moda editörlüğü yapıyorum. Blog için ve ya özel işler için moda çekimleri, styling çalışmaları da ve birde eğitmenlik böyle yazınca ama da işle uğraştığımı fark ettim. :) Çok yönlü bir iş hayatım var. :)









FACEBOOK     *     BLOGLOVIN     *      TWITTER




1 yorum:

  1. çok yoğunuz ama daha azı da kurtarmıyor ya, biz böyle mutluyuz bence ;)

    YanıtlaSil