2 Ekim 2013 Çarşamba

Notes from me






Top Local Butic - Skirt Loft - Sneakers Converse - Bag Collezione - Necklace Rookieaccessory





Herkese merhaba. Evet ! bir kaç gündür post yazmıyorum. Tembelleşmedim aslında yoğun bir hafta sonrası makinemi çekim yaptığımız stüdyoda unutunca bende sizlersiz kaldım. Onun için bende arşivi karıştırdım. Ve sizlerle paylaşmadığım kombini paylaşayım dedim. Yoğun günlerimde benden haberdar olmak isterseniz İnstagramdan Rookieicon adıyla takiple alabilirsiniz. En çok kullandığım sosyal ağ diyebilirim. Ve eğlenceli bakış açılarımı da paylaşıyorum. Neler sığdırdım son bir kaç güne bir çekim bir forum fashion week, bir lansman ve bir film ekimi film hepsini detaylı anlatacağım takipte kalın.











FACEBOOK        *         BLOGLOVIN       *         TWITTER





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder