2 Temmuz 2014 Çarşamba

Color: Mint








Gömlek Ltb - Jean Local Bazaar - Sneakers H&M - Earing Taja - Jacket Koton



Herkese güzel bir gün diliyorum. Bu birkaç haftadır o kadar çok şey biriktirdim ki sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Ufak tatil yolculukları yaptım hepside keyif vericiydi. Çok yakında sizlerle detaylı olarak paylaşacağım. Ama öncesinde birkaç stil postu gelecek. Bugünün yıldızı mint rengi yaz ayının vazgeçilmez rengi mint modası her geçen yaz daha da artıyor. Benimde severek giyindiğim ispanyol paça pantolonum ile jean gömleğimi kombine ettim. Jean parçalar dolapta kurtarıcı yerini tutar her kombininize de uyum gösterir. Muhakkak jean pantolon, gömlek ve etek üçlüsüne dolabınızda bulundurun.





FACEBOOK      *      BLOGLOVIN      *      TWITTER





2 yorum: